8:10 AM

KUsEDAR

Posted by Hasrul Fadly



Mungkin keadaan yang berbeza membuat aku berubah dari segi perbuatan dan percakapan tapi diriku tetap diriku yang sebenar,aku hanya manusia biasa yang mempunyaai perasaan dan emosi yang membuat perwatakan aku berubah…Kekadang Ku terasa macam aku ni x berguna langsung pada sesiapa…aku selalu abaikan perasaan owg len dan terlalu mementingkan diri…Mungkin da tiba masanya untuk aku berubah… tapi perubahan xkan berlaku dengan mendadak aku perlukan masa untuk semua tu…kehidupan x selalunya indah seperti yang kte sangkakan dan xselalunya pahit seperti yang kte jangkakan…mungkin Tuhan mempunyaai hak untuk menentukan kehidupan seseorang…kita sebagai manusia hanya mampu untuk merancang yang terbaik….dan mengapa manusia mesti menentukan darjat dan status sesorang untuk menilai peribadi seseorang sedangkan kita hanya manusia yang hidup sementara didunia ini..mungkin ini semua lumrah manusia yang xdapat dibuang sejak daripada dahulu lagi…


0 comments:

Post a Comment